در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

نام و مشخصات جنسیس GV60 تایید شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

نام و مشخصات جنسیس GV60 تایید شد

تاکنون پروتوتایپ های زیادی از جنسیس GV60 رؤیت شده‌اند. اولین خودروی الکتریکی مخصوص برند لوکس هیوندای در جایگاهی پایین‌تر از GV70 قرار خواهد گرفت اما تاکنون تأییدیه استفاده از نام GV60 آن منتشر نشده بود ولی حالا این اتفاق افتاده است. جنسیس در تست‌های تأییدیه رسمی خود نام و برخی مشخصات این خودرو را تائید کرده است.

رسانه‌های کره‌ای می‌گویند GV60 تست‌های تأییدیه آلایندگی و صدای کره جنوبی را پاس کرده است. این تست‌ها همچنین نشان دهنده قدرت تولیدی خودرو بوده‌اند، چیزی که جنسیس فعلاً به‌صورت رسمی اعلامش نکرده است. گفته می‌شود GV60 سه سطح پرفورمنس متفاوت خواهد داشت و مدل پایه از یک پیشرانه الکتریکی در اکسل عقب استفاده خواهد کرد.

قدرت این پیشرانه ۲۲۶ اسب بخار بوده درحالی‌که مدل رده میانی از دو پیشرانه استفاده کرده و قدرت ترکیبی ۳۲۵ اسبی خواهد داشت. ظاهراً مدل پرچم‌دار هم از دو پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت ترکیبی ۴۳۶ اسبی دارد.

این اعداد می‌توانند بسته به بازار عرضه کمی تغییر کنند اما خب ایده‌ای کلی از قدرت این خودرو در دست داریم. ذکر این نکته جالب است که GV60 از همان پلتفرم کیا EV6 استفاده می‌کند اما کیا قدرت بالاتری دارد. دو پیشرانه الکتریکی EV6 GT خروجی ۵۷۶ اسب بخاری تولید می‌کنند و شاید جنسیس بیشتر روی لوکس‌تر بودن تمرکز کرده تا پرفورمنس. تست‌های تأییدیه اشاره‌ای به شعاع حرکتی GV60 نداشته‌اند اما احتمالاً شعاع حرکتی این خودرو حدود ۴۸۰ کیلومتر خواهد بود.

کره‌ای‌ها می‌گویند انتشار این اطلاعات معمولاً چند هفته پیش از معرفی خودرو صورت می‌گیرد. در ابتدا تصور می‌شد این اتفاق در ماه ژوئن رخ می‌دهد اما احتمالاً پیش از پایان ماه آگوست یا در ماه سپتامبر شاهد رونمایی از GV60 جدید خواهیم بود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه