در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

تصاویر رسمی لامبورگینی کانتاش جدید منتشر شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

تصاویر رسمی لامبورگینی کانتاش جدید منتشر شد

چندی پیش لامبورگینی در خبری شوکه کننده اعلام نمود که نام افسانه‌ای کانتاش را با سوپراسپرت جدیدی احیا خواهد کرد. این شرکت بدون اشاره به هیچ مشخصات یا جزئیاتی و صرفاً با انتشار چند تیزر مبهم این خبر را اعلام کرد اما حالا چند تصویر رسمی و باکیفیت از کانتاش جدید افشا شده که طراحی آن‌را کاملاً نشان می‌دهد. با توجه به این تصاویر، کانتاش جدید به‌وضوح از طراحی «مارچلو گاندینی» در کانتاش اولیه الهام گرفته است و در این نسخهٔ جدید هم شاهد همان فرم گوه‌ای شکل با خطوط تیز و شارپ هستیم.

در جلوی خودرو، فرم نسبتاً سادهٔ دماغه و چراغ‌ها، کاملاً مشابه کانتاش قدیمی است و هرچند شکل چراغ‌های عقب شباهت زیادی به سیان دارند ولی الهام گیری از کانتاش در فرم کلی این قسمت هم به‌وضوح مشخص است. حتی ورودی هوای طرفین خودرو نیز مثل کانتاش قدیمی، مثلثی شکل است اما حالا در این نسخهٔ جدید بسیار بزرگ‌تر شده‌ است. کانتاش جدید یکی از دو محصول V12 جدیدی است که اوایل امسال مدیرعامل لامبورگینی «استفان وینکلمن» وعدهٔ معرفی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ را داد. مدل دیگر از این دو هم اونتادور اولتیمائه بود که چندی پیش معرفی شد.

کانتاش جدید از همان قوای محرکهٔ سیان استفاده می‌کند و بنابراین در این سوپرکار جدید هم شاهد همان نیروگاه ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی به همراه سیستم هیبریدی ابرخازنی خواهیم بود. کل خروجی سیستم در اینجا ۸۰۰ اسب بخار خواهد بود که این یعنی کانتاش در پرفورمنس هم مشابه سیان عمل خواهد کرد. به گفتهٔ وینکلمن، کانتاش جدید آخرین محصول لامبورگینی خواهد بود که از تکنولوژی ابرخازن استفاده می‌کند و پس‌ازآن جانشین اونتادور با قوای محرکهٔ V12 پلاگین‌هیبریدی به بازار خواهد آمد. لامبورگینی فعلاً زمان معرفی رسمی کانتاش را اعلام نکرده اما در آیندهٔ نزدیک شاهد دو رویداد خودرویی مهم یعنی نمایشگاه مونیخ و هفتهٔ اتومبیل مونتری خواهیم بود که هردو مکان مناسبی برای رونمایی از این سوپرکار منحصربه‌فرد محسوب می‌شوند.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه