در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

اولین تصادف نسل جدید تویوتا لندکروزر LC300 رقم خورد!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

اولین تصادف نسل جدید تویوتا لندکروزر LC300 رقم خورد!

اولین نمونه‌های تویوتا لندکروزر LC300 جدید به تازگی تحویل مشتریان شده و یکی از این افراد اولین تصادف این شاسی بلند محبوب را در روسیه رقم زده است. البته اگر بخواهیم دقیق‌تر سخن بگوییم باید اذعان کنیم اولین تصادف لندکروزر جدید چند هفته پیش و هنگام حمل‌ونقل این خودرو رخ داده است اما خب این اولین تصادف لندکروزر LC300 در معابر عمومی می‌باشد.

در تصاویر منتشر شده می‌توانیم یک لندکروزر سفید رنگ را ببینیم که با تویوتا کمری خاکستری رنگ شاخ‌به‌شاخ شده است. این شاسی بلند در بخش‌های سپر جلو و گلگیر آسیب جدی دیده و سمت راست کمری هم متحمل خسارت شدیدی شده است. کیسه‌های هوای هر دو خودرو باز شده اما خوشبختانه آسیبی به راننده‌ها وارد نشده است.

البته با دقت در تصویر دیگر می‌توان گفت این تصادف احتمالاً از جلو به بغل بوده است. وزن بالای لندکروزر و زاویه تصادف باعث شده کمری ۱۸۰ درجه بچرخد و سیستم تعلیق جلو و سمت راست آن کاملاً از بین برود. اطلاعات بیشتری از چگونگی تصادف و مقصر حادثه منتشر نشده است.

با توجه به طراحی سپر جلو می‌توان گفت این لندکروزر از نسخه پایه بوده چراکه تریم های LX و GR طراحی سپر متفاوتی دارند. جدای از تعویض قطعات بدنه، این لندکروزر احتمالاً نیازمند تعمیراتی در بخش پیشرانه و اکسل جلو هم خواهد بود.

اینکه راننده نسل جدید لندکروزر نتوانسته از خودروی خود لذت ببرد مایه تأسف است اما مهم‌ترین نکته سلامتی رانندگان می‌باشد. طبق گفته‌ها این خودرو یک هفته پیش به مالک روسی آن تحویل داده شده است.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه