در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

رونمایی از پاگانی هوایرا BC پاچتو تمپستا با قدرت ۸۱۵ اسبی و ۶ خروجی اگزوز!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

رونمایی از پاگانی هوایرا BC پاچتو تمپستا با قدرت ۸۱۵ اسبی و ۶ خروجی اگزوز!

به سختی می‌توان باور کرد که پاگانی هوایرا در سال ۲۰۱۱ معرفی شده و هنوز هم در عرصه حضور دارد. این خودروساز در حال گرامی داشت دهمین سالگرد تولید هوایرا بوده و به همین منظر از مدل سفارشی هوایرا BC پاچتو تمپستا رونمایی کرده است.

این نسخه گیراتر از هوایرا که در خلال هفته خودرویی مونتری معرفی می‌شود به پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری AMG با دو توربو مجهز بوده و حالا قدرت قابل‌توجه ۸۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری را تولید می‌کند. صدای گیرای پیشرانه از طریق یک سیستم اگزوز جدید که دارای ۶ خروجی اگزوز است به گوش خواهد رسید. تعداد خروجی‌های اگزوز این خودرو با بوگاتی La Voiture Noire برابری می‌کند.

احتمالاً قدرت پیشرانه برای شما آشناست چراکه هوایرا ایمولا با سقف تولید ۵ دستگاهی نیز دقیقاً چنین قدرت و گشتاوری دارد. مدل جدید پاچتو تمپستا تنها در بخش پیشرانه و اگزوز ارتقا نیافته چراکه تغییرات دیگری نیز دیده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به قطعات آئرودینامیکی جدید اشاره کرد. مهم‌ترین تغییر در این بخش بال عقب بازنگری شده با تیغه مرکزی یکپارچه است. اسپلیتر جلو نیز بهبود یافته تا پرفورمنس آئرودینامیکی این هوایرای سفارشی بهبود یابد.

جدیدترین نسخه هوایرا BC در مقایسه با نسخه استاندارد از ورودی هوای متفاوت و سیستم تعلیق بازنگری شده سود می‌برد تا راحتی سواری بیشتری داشته باشد. پاگانی اقدام به توسعه حالت رانندگی نرم جدیدی کرده که اگرچه جزئیات آن در دست نیست اما حدس می‌زنیم این حالت باعث نرم‌تر شدن سواری خودرو شود. به تمامی این موارد باید جزئیات برجسته کابین را نیز اضافه کنیم هرچند تصاویری از کابین منتشر نشده است.

هوایرا BC پاچتو تمپستا در پیست مشهور لاگونا سکا حضور خواهد یافت. پاگانی همچنین در این مراسم قطعات کلیدی هوایرا R مخصوص پیست را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه