در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

مک لارن اسپیدتیل آلبرت با ترکیب رنگی پیچیده معرفی شد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

مک لارن اسپیدتیل آلبرت با ترکیب رنگی پیچیده معرفی شد

بخش سفارشی ساز مک لارن اقدام به تولید یک دستگاه اسپیدتیل سفارشی با ترکیب رنگ فوق‌العاده کرده است. این خودرو آلبرت نام داشته که این نام از روی پروتوتایپ اسپیدتیل برداشته شده است. نمایندگی مک لارن در بورلی هیلز این خودروی منحصربه‌فرد را سفارش داده است.

اسپیدتیل آلبرت دارای الگوی نقره‌ای منیزیم و خاکستری است که از پوشش استتاری پروتوتایپ MVY02 اسپیدتیل ۲۰۱۸ الهام گرفته است. تیم MSO مک لارن پس از ساخت یک دستگاه اسپیدتیل استاندارد ۱۲ هفته را صرف رنگ‌آمیزی این خودرو با الگوی پیچیده کرده است. در بدنه می‌توانیم طرح تیره‌ای را ببینیم که هرچه به عقب حرکت کنیم روشن‌تر می‌شود.

۲ هفته از زمان یاد شده برای پوشاندن بدنه لازم بوده و برای این کار حدود ۲ کیلومتر نوار استفاده شده است. رنگ‌آمیزی خودرو نیز ۶ هفته زمان برده است. پس از آن ۴ هفته صرف خشک شدن رنگ و مونتاژ پانل‌های بدنه شده است. پس از بررسی دقیق بخش‌های گوناگون، یک پوشش شفاف روی بدنه نصب شده است.

نام آلبرت به مدل‌های تست اولیه مک لارن F1 اطلاق شده است. تست‌های این خودروها در تأسیسات ووکینگ انگلستان انجام شده بود.

آلبرت اسپیدتیل جزو آخرین نمونه‌های تولیدی از این خودرو است. بریتانیایی‌ها قرار است ۱۰۶ دستگاه از اسپیدتیل را تولید نمایند. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی هیبریدی این خودرو قدرت ۱۰۳۵ اسب بخاری داشته و به این هیولا کمک می‌کند به سرعت ۴۰۳ کیلومتر در ساعتی دست یابد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه