در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

موتورسیکلت‌های جدید ب‌ام‌و موتوراد

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

موتورسیکلت‌های جدید ب‌ام‌و موتوراد

سبد محصولات R 18 ب‌ام‌و موتوراد با معرفی دو نسخه جدید B و Transcontinental گسترش می‌یابد.

این شرکت از مدل R 18 Transcontinental به عنوان گرندتورر آمریکایی یاد کرده و بنابراین این موتورسیکلت مناسب مسافرت‌های طولانی است.

این وسیله نقلیه با توجه به مأموریت خود دارای شیشه جلوی نسبتاً بزرگ است. R 18 Transcontinental همچنین از بادشکن‌های همرنگ بدنه، چراغ‌های محوری، دسته‌ها و صندلی‌های گرم شونده متمرکز روی راحتی بیشتر موتورسیکلت‌سوار سود می‌برد. تکمیل کننده تجهیزات این موتورسیکلت نیز چراغ‌هایی با قاب همرنگ بدنه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و سیستم صوتی مارشال با چهار بلندگو و دو ساب ووفر هستند.

مدل R 18 B نیز شبیه برادر خود بوده اما کمی اسپورت تر است. از جمله تغییرات این موتورسیکلت می‌توان به شیشه جلوی کوتاه‌تر، صندلی ساده نازک‌تر و عناصر مشکی مات در بدنه اشاره کرد.

خریدارانی که دنبال محصولی خاص‌تر هستند می‌توانند مدل فرست ادیشن را سفارش دهند که برای هر دو موتورسیکلت در دسترس بوده و دارای رنگ بدنه مشکی کلاسیک، عناصر کرومی و خطوط سفید می‌باشد. این مدل‌ها همچنین از صندلی سفارشی و نشان‌های فرست ادیشن سود می‌برند.

نیروبخش هر دو موتورسیکلت پیشرانه ۲ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت ۹۰ اسب بخاری و گشتاور بیشتر از ۱۵۰ نیوتون متری است. محصولات جدید ب‌ام‌و موتوراد همچنین با آپشن های گوناگونی همچون رنگ متالیک گلکسی در دسترس می‌باشند.

این دو موتورسیکلت از ماه آینده و با قیمت ۲۱۴۹۵ دلاری برای R 18 B و ۲۴۹۹۶ دلاری برای مدل R 18 Transcontinental عرضه خواهند شد. به این ترتیب محصول جدید ب‌ام‌و موتوراد گران‌تر از هوندا گلد وینگ خواهد بود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه