در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

مرسدس S680 گارد جدید، دوازده سیلندر و ضدگلوله!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

مرسدس S680 گارد جدید، دوازده سیلندر و ضدگلوله!

مرسدس بنز بی‌سروصدا S680 Guard 4Matic جدید را معرفی کرده است. این خودرو که برای جلب نظر مدیران تجاری بزرگ، سلبریتی‌ها و سران کشورها طراحی شده است، یک سدان مجلل زره‌پوش است که راحتی سرنشینان را در کنار حداکثر محافظت در برابر تهدیدات ارائه می‌کند. هرچند مرسدس فعلاً اطلاعات زیادی در مورد S680 گارد ارائه نکرده اما گفته می‌شود این خودرو بر اساس S کلاس کشیده ساخته شده و از سطح حفاظت VR10 برخوردار است.

این سطح حفاظت یعنی سرنشینان در برابر انواع سلاح‌های سبک در امان خواهند بود. بدین منظور، خودرو به شیشه‌های چندلایه و پنجره‌های پلی‌کربنات مجهز شده که حدود یک سانتی‌متر ضخامت دارند. علاوه بر این، S680 گارد از لاستیک‌های پنچررو هم برخوردار است تا بتواند در هنگام حملهٔ مهاجمین به‌سرعت از مهلکه فرار کند. برای این ماشین آپشن‌هایی مثل سیستم اطفاء حریق و سیستم هوای تازهٔ اضطراری هم قابل سفارش است که دومی به‌منظور محافظت از سرنشینان در برابر دود یا گازهای مختلف، هوای تازه را به داخل کابین پمپاژ می‌کند.

S680 گارد در داخل با چهار یا پنج صندلی ارائه می‌شود و تقریباً با S کلاس معمولی یکسان است؛ بنابراین در اینجا هم خریداران از چرم پریمیوم، تریم چوبی و تکنولوژی‌های فراوان بهره‌مند خواهند بود. برای این ماشین یک یخچال هم قابل سفارش است زیرا سرنشینان پس‌ازاینکه از حمله و ترور جان سالم به دربردند احتمالاً به نوشیدنی خنک نیاز خواهند داشت!

S680 گارد برخلاف S کلاس‌های معمولی، به پیشرانهٔ ۶ لیتری V12 توئین توربو مجهز شده که گفته می‌شود ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این یعنی پیشرانهٔ دوازده سیلندر مرسدس در اینجا خروجی کمتری نسبت به مایباخ S680 جدید دارد. بااین‌حال، مثل مایباخ، در اینجا هم موتور در کنار گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Matic قرار گرفته است. گفته شده ساخت هر دستگاه S680 Guard 4Matic به ۵۱ روز زمان نیاز دارد و قیمت آن از حدود ۵۰۰ هزار یورو آغاز می‌شود.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه