در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

اعترافSSC: تواتارا حتی به سرعت ۴۸۴ کیلومتر در ساعت هم نرسید!!!

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

اعترافSSC: تواتارا حتی به سرعت ۴۸۴ کیلومتر در ساعت هم نرسید!!!

در اکتبر ۲۰۲۰ بود که کمپانی SSC با هایپرکار تواتارا و ادعای دست‌یابی به رکوردهای سرعت فوق‌العاده خبرساز شد. جایگزین معنوی اولتیمیت آئرو در بیانیه‌ای رسمی توانسته بود به سرعت ۴۸۴.۵۳ کیلومتر در ساعت در یک جهت و سرعت ۵۳۲.۹۳ کیلومتر در ساعت در جهت دیگر و سرعت متوسط ۵۰۸.۷۳ کیلومتر در ساعت دست یابد.

طولی نکشید که خبره‌های صنعت خودرو متوجه ناسازگاری‌هایی در ویدئوی منتشر شده توسط SSC شدند و این امر باعث ایجاد شک و شبهه در رکوردهای SSC گردید. در ژانویه ۲۰۲۱ بود که این شرکت دوباره اقدام به رکوردگیری نمود و توانست سرعت متوسط ۴۵۵.۲ کیلومتر در ساعت را پس از سرعت‌های ۴۵۰.۱ و ۴۶۰.۴ کیلومتر در ساعت بر جای بگذارد. SSC حالا اعتراف کرده هنوز نتوانسته مرز سرعت ۴۸۲.۸ کیلومتر در ساعت (۳۰۰ مایل بر ساعت) را بشکند اما قول داده که در رکوردهای بعدی همه‌چیز را حل کند.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

مایلیم به‌صورت رسمی اعلام کنیم که ما در ابتدا به سرعت ادعایی ۵۳۲.۹۳ کیلومتر در ساعت یا حتی سرعت ۴۸۴ کیلومتر در ساعت اعلامی در اکتبر ۲۰۲۰ دست نیافته‌ایم.

این شرکت اظهار داشته از عدم ثبت رکورد عبور از سرعت ۴۸۲.۸ کیلومتر در ساعت عمیقاً دل‌شکسته بوده اما به دنبال ثبت شفاف و رسمی و بی‌شک و شبهه این هدف می‌باشد.

قرار بود رکوردگیری جدید این شرکت ماه‌ها پیش انجام گیرد اما برنامه‌های SSC در ماه می و با تصادف خودروبر حامل تواتارا به هم خورد. جرود شلبی مدیرعامل SSC گفته است:

ما این حادثه را پشت سر گذاشتیم و هم‌اکنون در فرایند رسیدن به تست‌های ثبت رکورد ۴۸۲.۸ کیلومتر در ساعت هستیم.

اگرچه SSC در حال آماده شدن برای ثبت رکورد جدیدی است اما هنسی و کونیگ زگ نیز احتمالاً همین کار را با ونوم F5 و جسکو ابسولوت انجام دهند. بوگاتی گفته دیگر ثبت رکوردهای سرعت را دنبال نمی‌کند بنابراین شیرون سوپر اسپورت پلاس با ثبت سرعت ۴۸۹.۲ کیلومتر در ساعت در یک جهت آخرین فصل از ماجراجویی این کمپانی در رکوردهای سرعت بوده است.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه