در حال بارگذاری در حال بارگذاری... لطفا چند لحظه صبر کنید...!

معرفی فیس‌لیفت مرسدس AMG GT4 با تغییرات جزئی

نوشته شده توسط:محمدرضا شیری | ۰ دیدگاه

معرفی فیس‌لیفت مرسدس AMG GT4 با تغییرات جزئی

عکاسان جاسوس تاکنون بارها فیس‌لیفت مرسدس AMG GT4 را شکار کرده‌اند و حالا سازندهٔ آلمانی رسماً این کوپهٔ چهاردر به‌روز شده را معرفی کرده است. AMG GT4 مدل ۲۰۲۲ در بیرون اصلاحاتی جزئی را تجربه کرده که شاید اصلاً محسوس نباشند. بااین‌حال، برای این ماشین سه رنگ بیرونی جدید به همراه رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی جدید ارائه شده درحالی‌که کالیپرهای ترمز قرمزرنگ جدید هم برای نسخهٔ پایهٔ شش سیلندر قابل سفارش هستند.

علاوه بر این، پکیج بیرونی کرومی نقره‌ای هم حالا صرفاً منحصر به مدل GT63 S نیست و برای همهٔ مدل‌ها قابل سفارش خواهد بود. به این پکیج، یک پکیج جدید بنام AMG Night II هم اضافه شده که جلوپنجرهٔ کرومی تیره و نشان‌های مشکی‌رنگ را به همراه دارد. در همین حال، هم‌اکنون برای مدل GT53 نیز پکیج فیبر کربنی AMG قابل سفارش است.

در داخل خودرو به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تری رخ داده است و راننده از غربیلک فرمان AMG پرفورمنس با سنسور یکپارچه برای تشخیص قرار داشتن دست روی آن بهره خواهد برد. ازجملهٔ دیگر تغییرات داخلی AMG GT4 جدید نیز می‌توان به اصلاحاتی در تزئینات و تودوزی و همین‌طور صندلی عقب نیمکتی جدید اشاره کرد. این صندلی ظرفیت سرنشین خودرو را به پنج نفر افزایش می‌دهد و GT4 را کمی کاربردی‌تر می‌کند.

در مشخصات فنی و پیشرانه‌های نسخه‌های شش سیلندر GT4 تغییری صورت نگرفته که این یعنی نسخهٔ پایهٔ GT43 همچنان با همان موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو با ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌شود. این موتور به یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک با توزیع متغیر گشتاور متصل است که این ترکیب، خودرو را ظرف تنها ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

مدل بعدی یعنی GT53 هم به همین موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو ولی با خروجی بالاتر ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و به لطف این قدرت بیشتر، برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به ۴.۴ ثانیه زمان نیاز دارد. مرسدس بنز فعلاً در مورد مشخصات مدل‌های V8 حرفی نزده اما خبر بزرگ در این رابطه، معرفی یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی کاملاً جدید است که بعداً آن‌را خواهیم دید.

مرسدس AMG GT4 مدل ۲۰۲۲ به نسخهٔ جدید کنترل سواری AMG با کمک‌فنرهای جدید مجهز شده است این سیستم با استفاده از دو سوپاپ متغیر محدودکنندهٔ فشار، کمک‌فنرها را با دقت بیشتری بر اساس شرایط رانندگی و حالت‌های رانندگی تنظیم می‌کند. مرسدس AMG GT4 مدل ۲۰۲۲ اواخر امسال راهی بازار ایالات‌متحده خواهد شد.

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه